onsdag den 10. november 2010

Lagersalg - NU!

Normalt er lagersalg noget, som foregår på et bestemt geografisk sted i en begrænset periode, og det er derfor heller ikke altid, at frøknerne har tid til at smutte forbi. Desuden er der ofte mange mennesker (og lets face it: Kvinder til lagersalg har altså en tendens til at være rimelig skræmmende!), og så tager de ofte kun imod kontanter (noget jeg personligt slet ikke kan forstå, for jeg har normalt aldrig kontanter på mig). Når dette er sagt, så må jeg jo nok indrømme, at jeg er stor fan af fænomenet, og at jeg har gjort rigtig mange fantastiske fund til lagersalg!

Men nu har jeg altså fundet en hjemmeside, som altid holder lagersalg med fantastiske priser, og der er masser af lækre ting, som godt kunne få en plads i mit skab. Så til alle jer, der ikke lige har mulighed for at tager forbi de almindelige lagersalg: Lagersalg.nu

Det er ikke alle mærker, som lige er mig, men jeg har f.eks. fundet lækre ting fra både Margit Brandt og Bllack Noir helt ned til -90%. Det er ikke alle styles, som er i alle størrelser, men man kan jo være heldig.

Her er et par af mine personlig favoritter fra lagersalg.nu:
























Lagersalg.nu is an online outlet with great prices. You can save up to 90% on designers as Margit Brandt and Bllack Noir, and above you can see some of my personal favorites. 


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar